FANDOM

Polomrtvola Makiito nebo Polomrtvola z Hirošimy, japonsky 半分死にました から 広島 Polomrtvola Kara Hiroshima (*6.3.2003 Hirošima) je 126. císař v rámci celé japonské historie. Korunním princem se stal svým narozením v roce 2003 a na trůn nastoupil 9. října 2014. Pochází z rodu Makiito, kteří do roku 2006 sídlili ve městě Hirošima v Japonsku, leží přibližně 800km od hlavního města Tokio.

Život Editovat

Narodil se v roce 2003 v atomovém městě Hirošima, kde vyrůstal bez své matky. V roce 2007 je jeho rodina přistěhovala do císařského města Kjóto. V Kjótu potkal svého nejlepšího kamaráda, Ikari Ameto, který se však v roce 2008 přistěhoval do města Ósaka. Pak se v roce 2010 jeho rodina přistěhovala do hlavního města Tokio. V roce 2011 začli vést válku o trůn s rodem Apetů, které císařský trůn nenáležel a ani nenáleží. Bylo to pro Hishapiita těžké, když mu v této válce umřel dědeček. Rod Apetů padl, a neexistuje jediný vzorek tohoto rodu. S tímto rodem sympatizoval jeho bratr Naruhito. V roce 2014 nastoupil na japonský trůn, a začal aktivně spolupracovat s libanonským králem Shakalem, taky se oženil s manželkou Sharimou . V roce 2016 půl roku bydlel ve městě Bejrút, což je hlavní město Libanonu. 21. 6. 2017 odkázal trůn svému nejlepšímu kamarádovi, Ikarimu Ametovi, pokud umře bezdětný, Ikari získá trůn.